J/70 Sponsorer

Vores J/70 projekt i Egå Sejlklub er kun muligt, fordi vi har en række sponsorer, og det er vi dybt taknemmelig for. Via deres fantastiske bidrag får vi mulighed for at udvikle klubben og tilbuddet til vores medlemmer.

RE-ZIP: J/70 båd #1

Det er her, hvor det hele startede. Den første J/70 båd i Egå Sejlklub blev stillet til rådighed af en af ejerne bag den lokale virksomhed RE-ZIP.

Det er ikke kun på Egå Sejlklubs vegne at RE-ZIP er fremsynet. Virksomheden arbejder med at mindske brugen af engangsemballage i e-handlen for på den måde at reducere udledninger, affald og brug af naturlige ressourcer. Og hvordan gør de så det? Simplethen ved at lave et system for genbrug af emballage.

Så møder du en papkasse eller pose, hvor der står RE-ZIP på, så husk at den kan afleveres og bruges igen – og igen og igen og igen.

Nordea-fonden: 50.000,- til båd #2

Liv i det lokale hedder et af de mange områder, som Nordea-fonden har sat fokus på. Med en pulje på 50 mio. kr. ønsker Nordea-fonden at…

• Støtte projekter og aktiviteter, som styrker fællesskabet i lokalområdet
  • Understøtte initiativer, som involverer mange og kommer mange til gode
  • Bidrage til lokale aktiviteter – over hele landet
  • Understøtte foreningslivet, frivilligheden og de lokale ildsjæle

Disse punkter er 100% i samme ånd som J/70 projektet, og vi glæder os over at  kunne tranformere støtten til de konkrete iniativer, som skal løfte den ånd.