Vi mangler et team til at stå for klubhuset

Klubben har generalforsamling 12. november 2024. Vi mangler kandidater til at stille op som formand for klubhusudvalget og kandidater til at være med i dette udvalg.

Vi håber, at du vil overveje at stille op, eller at du kender en fra klubben, som vil egne sig, og som du kan give bestyrelsen et praj om.

Klubhusudvalget
Erik Nielsen har i en årrække sammen med Ann Grete stået for klubhuset. De har med en stor arbejdsindsats sørget for, at klubhuset har fungeret, og de har selv stået for eller hjulpet til ved mange arrangementer. Tak til Ann Grete og Erik for lang og tro tjeneste!

Den nye formand (m/k) for klubhusudvalget skal være med til at sørge for, at vi også fremover har et velfungerende klubhus. Ved et formandsskift er det naturligt at overveje, om opgaverne skal løses på en anden måde, og om der skal prioriteres anderledes. Vi håber meget, at der kan etableres et klubhusudvalg med 3-5 medlemmer inkl. formanden, som sammen kan tilrettelægge arbejdet og dele opgaverne mellem sig. På den måde vil arbejdsindsatsen blive overkommelig for alle.

Opgaverne for klubhusudvalget har traditionelt omfattet:
• Sørge for, at klubhuset er et indbydende sted at komme
• Den daglige drift, fx viskestykker m.m., WC-ruller, sæbedispensere
• Indkøb af kaffe, te, rengøringsmidler m.m.
• Kontakt til rengøringsfirma
• Kontakt til øl/vandfirma
• Stå for standerskiftarrangementer m.m.
• Sørge for regelmæssig vedligeholdelse af køkkenapparater
• Sørge for affaldssystem og -sortering

Mere information
Hvis du vil melde dig som kandidat til bestyrelsen, eller hvis du vil vide mere om, hvad det indebærer at være med i bestyrelsen eller at være med i et af udvalgene, kan du kontakte et af de nuværende bestyrelsesmedlemmer:
• Formand Peter Sandgaard, 20 77 12 32, formand@egaasejlklub.dk
• Næstformand og Tur- og Motorbådsudvalgsformand Jette Juhl Christensen, 23 22 15 19, naestformand@egaasejlklub.dk
• Kasserer Morten Kristensen, kasserer@egaasejlklub.dk
• Klubhusudvalgsformand Erik Nielsen, 51 26 62 59, husudvalg@egaasejlklub.dk
• Optimistudvalgsformand Morten Agerbæk, 40 92 40 82, optimist@egaasejlklub.dk
• Storjolleudvalgsformand Tonni Tølbøll Lund Aagesen, storjolle@egaasejlklub.dk
• Kapsejladsudvalgsformand Karsten Bank Petersen, 21 71 73 97, kapsejlads@egaasejlklub.dk
• Sejlerskoleudvalgsformand René Kvistgaard, 51 15 55 57, sejlerskole@egaasejlklub.dk